Kezdőlap Megoldások Professzionális szolgáltatások Nyomtatás

Professzionális szolgáltatások

A minőségi üzleti megoldások kiépítéséhez a szolgáltatások éppúgy szükségesek mind a stabil műszaki alapok. Az Algotech által megvalósított projektek legnagyobb értéke az, hogy a felvázolt megoldásokat a stratégiai szinttől a technikai megvalósításig végig tudjuk vinni. Így az ügyfelek számára garantáljuk a stratégiai céloknak a technikai részletekkel való egybeesését.

Ügyfeleinknek az alábbi szolgáltatásokat nyújtjuk.

Üzleti konzultáció

Ügyfeleinknek az ügyfélkommunikációs tapasztalattal és iparági referenciákkal rendelkező tanácsadóink az alábbi szolgáltatásokat nyújtják.

  • Folyamat-, kontaktcenter ügyfélszolgálat audit
  • Ügyfélszolgálati-, tömeges ügyfélkezelési stratégia kialakítása és megvalósítása
  • Középvezetői coaching, vezetői tanácsadás
  • Folyamathatékonysági mérés és optimalizáció

Elérhető eredmények

  • Bizonyított megtakarítás, utólagos ROI kalkulációkkal kontrollált megtérülés
  • Folyamat átalakítás során kialakított munkafolyamatok technikai támogatása, kontrollja, utólagos mérése

Technológiai tanácsadás

Az Algotech számos területen nyújt technológiai szolgáltatásokat, a kisebb rendszerváltoztatásoktól a közepes méretű megoldások bevezetésén át a nagyszabású integrációs projektekig. Ezek során páratlan rendszerintegrációs és alkalmazásfejlesztési képességekkel ötvözi a nagyvállalati kommunikációs megoldások bevezetésében szerzett, bevált módszertanra épülő projektirányítási tapasztalatát.

  • Technológiai felmérés, hang és komunikációs technológiai startégia kialakítása
  • Hangtechnológiai és kontaktcenter biztonsági audit
  • Koncepcionális tervezés, architektúra-, integráció-, tranzíció-tervezés,
  • Egyedi megoldástevezés
  • Multinacionális háttérrel nemzetközi tapasztalattal rendelkező projketvezetés, PRINCE2 módszertani alapokon
  • Implementáció, implementációs helyszíni oktatás

Támogatási és karbantartási szolgáltatások

Az Algotech által szállított megoldások általában az ügyfelek alaptevékenységének részeként működnek, ezért üzemeltetésük és szolgáltatási szintjük fenntartása létkérdés.

Cégünk a karbantartási szerződések keretében az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:

  • Tier 1 és Tier 2 kiszolgálás akár kiterjesztett akár pedig 7x24-es rendelkezésreállással, helyszíni kiszállással
  • Saját termékek esetén Tier 3 és Tier 4-es hibajavítási szolgáltatásokkal
  • Megelőző karbantartási szolgá
  • Oktatási szolgáltatások: üzemeltetői tudástranszfer, kulcs és végfelhasználói oktatás

Berendezések, megoldások bérbeadása, szolgáltatása

Üzleti, megtérülési megfontolásoktól vezérelve egyre több ügyfél nem kívánja megvásárolni vagy üzemeltetni az általa használt technológiai megoldást. Ezen igénynek megfelelve cégünk a következő szolgáltatásokat nyújtja:

  • Telekommunikációs eszközök bérbeadása
  • Üzemeltetési szolgáltatások nyújtása az ügyfél telephelyén vagy a saját számítóközpontunkban
  • Osztott vagy dedikált platformon történő megoldás szolgáltatás (SaS)

Elérhető eredmények

  • Jobban tervezhető cash-flow, csökkenő üzemeltetési üzemi kockázat
  • Technológiai frissítésekkel kapcsolatos döntések helyett az üzleti célok vezérlik a megoldások használatát
  • Rövidebb bevetési és gyorsabb üzleti megoldás piacra vitel (go-to-market) átfutás 
  • Könnyebben áttekinthető, minden járulákos költséget magában foglaló teljes költség (TCO)