Kezdőlap Megoldások Nagyvállalati folyamattámogatási megoldások - Dynflow Nyomtatás

Nagyvállalati folyamattámogatási megoldások - Dynflow

A nagyvállalatok mára egyre gyorsabban kényszerülnek alkalmazkodni a piaci verseny és a szabályozási környezet támasztotta igényekhez, a növekvő hatékonysági nyomáshoz. Ennek során folyamataikat és az azokat kiszolgáló rendszereket gyorsuló ütemben módosítják, miközben azok egyre komplexebbé válnak. Ezek a változások, kiegészülve a hatékonysági nyomásból eredő feladatkör összevonásokkal napról napra nagyobb kihívás elé állítják a végrehajtó dolgozókat. Ezen igényekre ad gyors és hatékony választ a nagyvállalatok számára a Dynflow.

A napi munkában a Dynflow expert advisorként vezeti a dolgozót végig a komplex folyamatok egyes lépésein. Ennek során rögzíti a lépéseket és azok megtétele után részletes útmutatással szolgál a következő végrehajtásához. A feladatok indításához, illetve a helyes folyamat kiválasztásához átvesz adatokat, indító triggereket az egyes tranzakció-feldolgozó, workflow rendszerekből. Ezek a paraméterek határozzák meg, hogy a felhasználót, mely folyamat, milyen változatán kalauzolja végig a rendszer.

Az alkalmazás technikailag egy scripting tool, mely vagy a képernyőn szélén lebegő widgetként vagy webes alkalmazásként érhető el. Ezen ablakban mutatja a felhasználónak a következő végrehajtandó feladatot, feladatlépést. Az egyes feladatok végrehajtása során, után a felhasználó nyugtázza lépések befejezését, melyet a rendszer naplóz. Ezen adatok hatékonysági, összehasonlító mérési elemzések illetve folyamat átszervezési döntések alapjául szolgálhatnak.

A termékben az eddigi alkalmazási példák alapján nagy mennyiségű tömeges ügyfél kiszolgálási tapasztalat halmozódott fel. Az eddigi alkalmazási gyakorlat felöleli a közmű ügyfélszolgálatok, a pénzügyi termékek tömeges értékesítésének és a szupport kiszolgáló szolgáltatások ügyfélszolgálatán megtalálható folyamatokat. 

Cégünk a Dynflow termékkel 2010-ben lépett piacra. Elsőként az ügyfélszolgálati folyamatok támogatására, szabványosítására és mérésére alkalmazták ügyfeleink. Mára a termék az ügyfélszolgálati folyamatokon túl a nagyvállalati tevékenység számos területén alkalmazásra került: help desk tevékenységtől az ügykövetésig.

Amit kínálunk

  • Folyamatfelmérés, ennek során
  • Az ügyvitel végrehajtási folyamatok racionalizálása, standardizálása és azok leképzése technikai végrehajtási lépésekre
  • Tetszőleges típusú és számú informatikai rendszer folyamatainak egységes kezelése
  • Rendszertervezés és implementáció
  • Technológiai illesztés a meglevő ügyviteli, CRM, kontakt center rendszerekhez
  • Ügyfél igény alapján választható technológiai forma: telepített, dedikált off-site avagy szolgáltatásként (SaS) nyújtott technikai platform
  • Verzió követés, upgrade
  • Indulási és későbbi folyamatos szupport támogatás és konzultáció

Elérhető eredmények

  • Összességében 15-30% hatékonyság növekedés, javuló végrehajtási minőség mellett
  • Éven belüli megtérülés, a gyors, 2-4 hónapos bevezetési időnek köszönhetően
  • Lényegesen lecsökkent az új folyamatok megtanulására fordított idő
  • A felhasználóknál javult a rendszermódosítások és a folyamatváltozások elfogadottsága
  • Mérhető hatékonyságjavulás a folyamat-végrehajtás mérése és szabványosítása által
  • Növekvő ügyfél-elégedettség a javuló végrehajtási, kiszolgálási minőségből eredően