Kezdőlap Megoldások Kontaktcenter megoldások Web 2 technológiák integrációja (Social Networking) Nyomtatás

Web 2 technológiák integrációja (Social Networking)

Jelenleg a Web2-es technológiák, különösen a szociális hálózatok a kommunikáció drámaian új formáját nyújtják. Ehhez előbb utóbb valamennyi ügyfélkiszolgálással foglalkozó szervezetnek alkalmazkodnia kell.

A cégünk által kínált jövőbe mutató technikai megoldás jelentősen túlmutat ezen.

Amit kínálunk

  • A különböző szociális hálózatok elérése és a vállalati rendszerekkel való integrációja
  • A szociális hálózatok integrációja a szervezeti marketing, a PR, az ügyfélkiszolgálás és a panaszkezelés folyamataiba
  • Fejlett piacokon bizonyított megoldás és kész know-how
  • A népszerű külföldi csatornák: Facebook, Twitter, Foursquare, Linkedin, mellett igény szerinti magyar csatornák kezelése
  • A vállalati weblapba illeszthető bejövő, kimenő kommunikációs felület
  • Az ügyfél szociális hálón és klasszikus csatornákon való interakcióinak egységes kezelése
  • A nem releváns kommentárok (post-ok) kiszűrése
  • A megtalált releváns információ, témakör, prioritás szerinti elosztása
  • A szociális hálón valón szervezeti kommunikáció kontrollja

Elérhető eredmények

  • Az X és Y generáció elérése
  • A jelenleg elérhető leginnovatívabb ügyfél kommunikációs megoldás
  • Vezető gyártó által kínált, üzleti tudást tartalmazó kész, kipróbált rendszer
  • Sokszorosára nő a marketing kommunikáció hatékonysága
  • Gyorsabb és célzottabb reakció az ügyfél véleményekre
  • Erősebb kötődés a márkához, arculathoz



Megoldásainknál felhasznált technológiák:

  • Avaya Aura Social Media Manager