Kontaktcenter felügyelet

Az ügyfélszolgálati folyamatok mérése, felügyelete kritikus része minden kontaktcenter megoldásnak. Cégünk számos eszközt és módszert kínál a folyamatok részletes és átfogó mérésére, felügyeletére. mint összegzett stratégiai riportok készítésére is.  

Amit kínálunk:

  • Előre elkészített és testreszabott iparági jelentés csomagok
  • Valós idejű operatív riportok
  • Összegzett vezetői riportok
  • Múltbeli adatok és jövőbeli előrejelzések
  • Egyedi és csoporthatékonysági mérések teljesítmény alapú bérezéshez
  • Kijelző falak integrációja

Elérhető eredmények

  • Azonnali döntéseket támogató folyamatos kihasználtság ellenőrzés
  • Pontosabb csúcselőrejelzés és kapacitástervezés
  • Történeti áttekintéssel, szolgáltatási szintjelentésekkel elért jobb kiszolgálási minőség

Megoldásainknál felhasznált technológiák:

  • Avaya Call Management System, IQ riport eszközök, Business Reporting, Operational Analist,
  • Geomant Dynflow