Kezdőlap Megoldások Kontaktcenter megoldások IVR – Automata Hangbemondó Rendszer Nyomtatás

IVR – Automata Hangbemondó Rendszer

Az automata hangbemondó és önkiszolgáló rendszereknek (IVR) és különösen az azokban alkalmazott menürendszer tervezésének és kialakításának meghatározó szerepe van egy mai ügyfélszolgálat, kontaktcenter által elért felhasználói élményben és általános hatékonyságban. A rendszernek egyszerre kell megvalósítania olyan egymásnak ellentmondó célokat, mint gyors elérés, a képzett ügynök kapcsolása, terhelés elosztás, nagy kihasználtság. Ezen a területen az Algotech az Avaya technológiában vezető szerepet ért el nemcsak a közép-európai régióban, de Nyugat-Európában és a Közel-Keleten is.

Amit kínálunk:

  • Interaktív menük és IVR alkalmazások tervezése, kialakítása
  • Azonosítás telefonszám, PIN-kód, egyéb CRM adat, hangminta alapján
  • Automatizált folyamatok, egyenlegbemondás, elégedettségi felmérések automatikus kitöltése
  • Integráció különböző vállalati rendszerekkel (CRM, számlavezető, tranzakciófeldolgozó rendszerek)

Elérhető eredmények

  • Megnövekedett ügyfél elégedettség
  • Növekvő kiszolgálói hatékonyság, gyorsabb eset lezárásokkal
  • Teljesen önkiszolgáló folyamatok
  • Előírások, szolgáltatásszintek pontosabb betartása

Megoldásainknál felhasznált technológiák:

  • Avaya Vectoring, Voice Object