Hangrögzítés

Az ügyfélszolgálati működés során a hangrögzítés mind jogi, mind hatékonysági, minőségkontroll szempontjából nélkülözhetetlen funkció. A hangfelvételt kiegészíthetik analitikus érzelemdetektálási és rendszerintegrációs (CTI) funkciók.

Amit kínálunk:

  • Költséghatékony digitális VOIP és aktív, passzív SIP-trunk rögzítés 
  • Kontaktcenterrel valamint CRM rendszerekkel integrált, központilag menedzselt hangfelvétel
  • Jogi elévülési szabályoknak megfelelő redundáns tárolás 
  • Központi rendszerrel integrált fióki-, személyes ügyfélszolgálati pultrögzítés

Elérhető eredmények

  • Csökkenő jogi kockázat, növekvő hatékonyság
  • Nagyobb működési rugalmasság alacsonyabb költségszint mellett: a kontakt centerfunkcióknak a személyes ügyfélszolgálatokra való kiterjesztésével

Megoldásainknál felhasznált technológiák:

  • Verint Impact és Audiolog,
  • Nice,
  • Autonomy e-Talk,
  • DSR