Kezdőlap Megoldások Kontaktcenter megoldások CTI – Telefon számítógép integráció Nyomtatás

CTI – Telefon számítógép integráció

A számítógép telefon integráció (CTI) az a technológia, amely lehetővé teszi, hogy az ügyfél kommunikációval kapcsolatos hang és adatfolyamatok egymásba kapcsolódjanak, azokkal a kiszolgálás sokkal gyorsabb hatékonyabb legyen. Ez a technika teszi lehetővé például, hogy az ügyfél hang alapú azonosítása után a kiszolgálásához szükséges összes adata az operátor képernyőjére kerüljön.

Amit kínálunk:

  • Standard és egyedi rendszerek csatornák integrációja
  • Kész konnektorok valamennyi nagyvállalati rendszerhez
  • Egyedi alkalmazások fejlesztése
  • Multimédia csatornák integrációja
  • Ügyféltörténeten alapuló megoldási javaslatok
  • Interaktív menük és IVR alkalmazások tervezése, kialakítása

Elérhető eredmények

  • Operatív költségek csökkentése
  • Válaszidő csökkentése
  • Megnövekedett kiszolgálási hatékonyság
  • Egységes és tervezhető kiszolgálási szint

Megoldásainknál felhasznált technológiák:

  • Avaya CTI eszközök
  • Altitude UCI