CTI – Telefon számítógép integráció
A számítógép telefon integráció (CTI) az a technológia, amely lehetővé teszi, hogy az ügyfél kommunikációval kapcsolatos hang és adatfolyamatok egymásba kapcsolódjanak, azokkal a kiszolgálás sokkal gyorsabb hatékonyabb legyen. Ez a technika teszi lehetővé például, hogy az ügyfél hang alapú azonosítása után a kiszolgálásához szükséges összes adata az operátor képernyőjére kerüljön.
Amit kínálunk:
- Standard és egyedi rendszerek csatornák integrációja
- Kész konnektorok valamennyi nagyvállalati rendszerhez
- Egyedi alkalmazások fejlesztése
- Multimédia csatornák integrációja
- Ügyféltörténeten alapuló megoldási javaslatok
- Interaktív menük és IVR alkalmazások tervezése, kialakítása
Elérhető eredmények
- Operatív költségek csökkentése
- Válaszidő csökkentése
- Megnövekedett kiszolgálási hatékonyság
- Egységes és tervezhető kiszolgálási szint
Megoldásainknál felhasznált technológiák:
- Avaya CTI eszközök
- Altitude UCI