Kezdőlap Megoldások Kontaktcenter megoldások Bejövő és kimenő ügyfélszolgálati kapcsolatok Nyomtatás

Bejövő és kimenő ügyfélszolgálati kapcsolatok

A hatékonysági elvárások növekedésével a mai ügyfélszolgálatok már jellemzően magukba foglalják mind a bejövő, mind pedig a kimenő funkciókat. Az általunk kínált kiemelt szerepet játszik a kiszolgálási minőség, válaszidő.

Ehhez olyan technológiákat használunk, mint automatikus hívásirányítás, önkiszolgáló azonosítás. A hívásirányítás logikája magában foglalhatja a terheléstől, várható várakozási időt és ügyfélértéket, prioritást, vagy akár kampányt is.

A kimenő folyamatoknál kínált tárcsázó és kampánytámogató megoldásaink olyan munkát segítő jellemzőkkel rendelkeznek, mint kérdőívek, kapcsolati scriptek, ügyféltörténet és egyéb analitikus CRM adatok, avagy prediktív tárcsázás.

Ezek mellett a multimédia kontaktcenterekben a szokásos kihívásos telefonkampányt további kommunikációs csatornákkal lehet kiegészíteni mint pl az SMS vagy email.

Amit kínálunk:

  • Automatikus hívás-, SMS-, e-mail-kezelő logikák 
  • Automatikus híváskezelés és önkiszolgáló ügyfélszolgálati megoldások
  • A fizikai és elektronikus ügyfélszolgálatok technikai és folyamati integrációja
  • Kihívó, tárcsázó motorok, kimenő kampányok tervezése, megvalósítása
  • Real-time felügyelő és minőség ellenőrző megoldások
  • Folyamatmérő és támogató eszközök,
  • Iparági standardok mentén kialakított riportok
  • Üzleti folyamattámogatás kimenő és bejövő ügyfélszolgálati tevékenység megszervezésében

Elérhető eredmények

  • Megnövekedett ügyfél elégedettség
  • Növekvő ügyintézői hatékonyság, csökkenő költségszint
  • Az egyes kommunikációs csatornák integrációja az ügyféltörténettel
  • Nagyobb rugalmasság egy ügyintézőnél több képesség definiálható egyszerre, több csatorna kezelése, blending
  • Magas rendelkezésre-állású, redundáns rendszerek

Megoldásainknál felhasznált technológiák:

  • Avaya Aura termékcsalád, Avaya one-X, Call Cener Elite, CC Control Manager, Interaction Center, Proactive Contact és Outreach Manager
  • Avaya IP Office
  • SAP Business Communication Manager
  • Algotech Customer Expert, Algotech Geocampaign