Kezdőlap Megoldások Kontaktcenter megoldások Nyomtatás

Kontaktcenter megoldások

Átfogó megoldások

A kontaktcenter a szervezetnek azon része, mely a nagy tömegű, standard, kimenő és bejövő ügyfél kommunikációt kezeli. A kontaktcenter kritikus tevékenységet lát valamennyi olyan szervezetnél, vállalatnál, amely a lakossági és a kisvállalati piaccal kapcsolatban áll. Az ügyfelek jellemzően a kontaktcenter tevékenységén keresztül alkotnak véleményt a szervezet szolgáltatásairól. A mai ún. multimédia kontaktcenterek a telefon mellett az összes használt kommunikációs csatornát (többek közözött e-mail, fax, SMS, webes megkeresés) ki tudják szolgálni.

Cégünk portfoliójában számos olyan kulcsrakész és egyedileg testre szabható technológiai és szolgáltatási elem szerepel, mellyel támogatni tudjuk ezt a tevékenységet.

Amit kínálunk:

  • Kontaktcenter megoldások konzultációja, tervezése, bevezetése
  • Ezen rendszerek verziófrissítése, fejlesztése, módosítása
  • Kontaktcenterek integrációja a vállalati folyamatokba, illesztése CRM rendszerekhez (Siebel, SAP ISU, MS CRM)
  • IVR és egyéb interaktív alkalmazások fejlesztése,
  • kimenő és bejövő kampánykezelés 
  • 24/7 órás üzleti kritikus támogatás 
  • képzés, oktatás, ügyfélkezelési folyamataudit

Erősségeink

  • Több mint 10 éves nemzetközi és hazai tapasztalat a kontaktcenterek és ügyfélkiszolgálás területén
  • Tapasztalat az üzleti folyamatok és az üzleti rendszerek integrációjában
  • Regionáls lefedettség, élvonalbeli nemzetközi gyakorlat ismerete

Megoldásainknál felhasznált technológiák:

  • Avaya Contact Center termékek: Interaction Management, Riporting and Analytcs, Self Service
  • SAP Business Communication Manager
  • Algotech Contact Expert