Kezdőlap Hírek Hírek Avaya Aura professzionális tanácsadás az IT Services Hungary Kft.-nek Nyomtatás

Hírek

Avaya Aura professzionális tanácsadás az IT Services Hungary Kft.-nek

17. 09. 2015

Az IT Services Hungary a Geomant-Algotech Zrt. professzionális tanácsadói és támogatói szolgáltatását igénybe véve fejlesztette Avaya Aura tudását, hogy a lehető legmagasabb szinten tehessen eleget ügyfelei igényeinek.

Az IT Services Hungary Kft. (ITSH) alapítására 2006-ban került sor. A cég a T-Systems International magyar leányvállalatként a T-Systems nemzetközi termelési láncának egyik fontos eleme. Fő szakterületeik a rendszerintegráció és az informatikai outsourcing, de kínálatukban többek között az összes, széles körben alkalmazott szoftver és hardver platform SAP rendszer szolgáltatásai, távoli és helyi szerver-üzemeltetés, valamint hálózatmenedzselés és hálózatfelügyelet is szerepel.

A Geomant-Algotech Zrt. és az IT Services Hungary Kft. partneri kapcsolata 2010-ig nyúlik vissza. Jelen esetben az Geomant-Algotech Zrt. professzionális tanácsadása az IT Services egy vezető autógyártó ügyfelének több kontinensen telepített Avaya Aura rendszerének támogatására irányult, beleértve másod- és harmadfokú helyszíni és távoli (24 órás elérhetőségű) hibajegy kezelést és edukációs szolgáltatást.

A hibajegyek rövid határidejű kezelése dinamikussá tette a munkafolyamatot, a 6 hónapig tartó együttműködés alatt csaknem 900 hibajegy kezelésével pedig a Geomant-Algotech Zrt. alapos tudást és módszertani ismereteket adott át az IT Services munkatársainak, így elősegítve produktivitását és ügyfél-kiszolgálási szintjének emelkedését.

„A Geomant-Algotech Zrt. senior Avaya rendszermérnökei fél évig nyújtottak nálunk helyszíni támogatást, szakmai segítséget biztosítva egy frissen telepített Avaya Aura rendszer üzemeltetésében. Az együttműködési projektünk a szakmai coaching és az operatív munka koordinálását egyaránt magába foglalta. A Geomant-Algotech Zrt. mérnökeinek munkáját az elhivatottság, az ügyféligények maximális figyelembevétele, szakmai felkészültség és az alaposság jellemzi. A hibajegyek megoldásában nyújtott segítség mellett a mérnökök proaktív javaslatokat tettek az általunk támogatott Avaya platform technikai fejlesztésére, valamint segítettek bennünket komplex rendszerszintű változtatások megtervezésében is. A hat hónapos együttműködés végére a Geomant-Algotech mérnökök támogatásának köszönhetően a saját csapatunk szakmai felkészültsége látványosan fejlődött, így saját erőforrásainkkal is tudjuk biztosítani az ügyfelünk Avaya Aura rendszerének másod- és harmadszintű üzemeltetését.”

További információért a Geomant-Algotech Zrt. professzionális tanácsadói szolgáltatásairól kérjük, lépjen kapcsolatba cégünk üzletkötőjével:

Mester Tibor, Senior Sales Executive

e: tmester@algotech.hu

m: +36 30 2215 888

t: +36 1 886 3300

 

A Geomant-Algotech Zrt.

A Microsoft és az Avaya kiemelt partnereként szoftverfejlesztésekkel foglalkozó Geomant Kft. és a Magyarországon nagy múltú, kulcsrakész kontakt centerek telepítését lebonyolító Algotech Magyarország Kft. 2014. november 1-jétől teljes körű jogutódlással egyedült, közös, zártkörűen működő részvénytársaságként folytatja tevékenységeit. Az egyesülés eredményeként a két cég új néven, közös tulajdonosi szerkezettel és menedzsmenttel működik tovább.

A Geomant saját fejlesztésű megoldásai új funkcionalitással egészítik ki az Avaya szolgáltatásait, csökkentik a költségeket és növelik a kontakt center hatékonyságát.

További információért kérjük, látogasson el weboldalunkra: www.geomant.com