Kezdőlap Hírek Hírek Korszerű és hatékony vállalati kommunikációs rendszer a LIBRA Szoftver Zrt.-nek Nyomtatás

Hírek

Korszerű és hatékony vállalati kommunikációs rendszer a LIBRA Szoftver Zrt.-nek

19. 05. 2015

A LIBRA teljes alközpontjában új vállalati kommunikációs rendszerként Microsoft Lync megoldást vezetett be az Algotech, hogy fokozza a cég belső kommunikációs hatékonyságát, a munkatársak közti együttműködés gördülékenységét és növelje az ügyfélkiszolgálás minőségét.

A LIBRA Szoftver Zrt. 2006 óta a Volán Elektronika Zrt. leányvállalata, amely több mint 30 éve foglalkozik integrált ügyviteli rendszerek fejlesztésével, bevezetésével és támogatásával. Az anyavállalattól a LIBRA által kínált integrált vállalatirányítási és ügyviteli szoftverek forgalmazását, utógondozását és fejlesztését vette át. 

 A LIBRA korábbi alközponti funkcionalitásokat ellátó telekommunikációs rendszerét egyre elavultabbnak, használatát egyre nehézkesebbnek találta, amely hátrányt jelent az erősödő piaci versenyben, így kommunikációs infrastruktúrájának korszerűsítésével bízta meg az Algotech-et. A cél a vállalat belső hatékonyságának javítása, a cégen belüli kollaboráció megkönnyítése és az ügyfél kapcsolattartás fejlesztése volt. 

 A bevezetés óta 60 fő használhatja napi szinten a Microsoft Lync alábbi funkcióit, többek között:

  • Fejlett automata hívásirányítás, híváskiosztás csoportoknak
  • IP – IP alapú ingyenes internetes hívások PC-ről, mobil kliensről és browseres kliensről
  • Jelenlét érzékelés, hang, chat és video konferencia
  • Képernyő-, asztal- és alkalmazás megosztás, távoli kontroll, közös jegyzetelő felület, rajztábla

Csáji Csaba, a LIBRA Szoftver Zrt. vezérigazgató helyettese a következő visszajelzést adta a projektről:

 „A LIBRA Szoftver Zrt. 2014 nyarán vezette be a Microsoft Lync-et, melynek során cégünk nagyban támaszkodott üzleti partnerére, az Algotech Kft.-re. A kollégák egy csapatot alkotva készítették el a bevezetési folyamatok LIBRA Zrt.-re szabott megoldásait.

 Igényeink között elsősorban az ügyfeleinknek történő hatékony, mégis költségkímélő megoldások szállítása szerepelt. Szerettük volna mérni az ügyfélkiszolgálás hatékonyságát, csökkenteni a telefonon bonyolított - időt és erőforrást felemésztő - képzési folyamatokat, egyúttal a belső kollégák közötti kapcsolattartás, konferenciabeszélgetések, elfoglaltságjelzések, hívásátadások lehetőségét használva jelentősen felgyorsítani az ügyfeleinkkel folytatott konzultációt.. 

 Távoktatást, valamint távoli informatikai támogatást kívántuk megszervezni, bevezetni, ezáltal növelni ügyfeleink elégedettségét.

 Az igényeink a bevezetés során magas szinten teljesültek! Az Algotech kollégáinak szakértelmét, tapasztalatát felhasználva a költségeket mind a beruházás, mind a bevezetéshez kapcsolódóan alacsony szinten tudjuk tartani, ugyanakkor a már korábban is magas kiszolgálási szinthez szokott ügyfeleink elégedettsége még tovább emelkedett. 

 A kezdeti ötlettől az átadásig a rendszer felépítését és működésbe helyezését mindössze 3-3,5 hónap alatt teljesítették, a cégvezetés és a kollégák megelégedettségére. Az Algotech bevezetést végző kollégái az átadást követően sem hagytak magunkra, hosszú távú partneri együttműködés keretében pótképzést, távfelügyeletet és támogatást nyújtanak. Segítségükkel szeretnénk kiterjeszteni ezt a szolgáltatást ügyfeleink felé is a közeljövőben.”

 

További információért a Geomant-Algotech Zrt. Microsoft Lync szolgáltatásairól kérjük, lépjen kapcsolatba cégünk üzletkötőjével:

 Mester Tibor, Senior Sales Executive, Geomant-Algotech Zrt.

  • e-mail: tmester@geomant.com
  • mobil: +36 30 221 5888
  • telefon: +36 1 885 5414

 

A Geomant-Algotech Zrt.

A Microsoft és az Avaya kiemelt partnereként szoftverfejlesztésekkel foglalkozó Geomant Kft. és a Magyarországon nagy múltú, kulcsrakész kontakt centerek telepítését lebonyolító Algotech Magyarország Kft. 2014. november 1-jétől teljes körű jogutódlással egyesült, közös, zártkörűen működő részvénytársaságként folytatja tevékenységeit. Az egyesülés eredményeként a két cég új néven, közös tulajdonosi szerkezettel és menedzsmenttel működik tovább.

A Geomant saját fejlesztésű megoldásai új funkcionalitással és MS Unified Communications Platform integrációs képességgel egészítik ki a Microsoft Lync szolgáltatásait. A Geomant fejlesztései között megtalálható többek közt kontakt center szolgáltatás, interaktív hangválasz (IVR) rendszer és hívásrögzítési megoldás is.

 További információért kérjük, látogasson el weboldalunkra: www.geomant.com