Kezdőlap Hírek Hírek Az Algotech sikeresen mutatta be pultrögzítési megoldását a Generali biztosítónál Nyomtatás

Hírek

Az Algotech sikeresen mutatta be pultrögzítési megoldását a Generali biztosítónál

25. 04. 2012

A jelenlegi gazdasági helyzetben egyre nagyobb nyomás nehezedik a cégek ügyfélkiszolgálással foglalkozó területeire. A folyamatos költségcsökkentés mellett fokozottan jelenik meg az ügyféllel szóban egyezetett kondíciók dokumentálásának igénye. Új feladat a fizikai és a telefonos ügyfélszolgálati tevékenységek szorosabb technikai összekapcsolása.

Ezekre az igényekre válaszol az Algotech által szállított integrált pultrögzítési-fizikai ügyfélszolgálati megoldás, melyet az eddigi ügyfelek után az elmúlt hónapokban sikeresen tesztelt a Generali Biztosító a személyes ügyfélkiszolgálásban. Ennek során érzékelhetően javult a kiszolgálás hatékonysága, valamint a fiókban folyó munka kontrollja, követhetősége.