Kezdőlap Hírek Hírek Avaya Platina partner lett az Algotech Nyomtatás

Hírek

Avaya Platina partner lett az Algotech

08. 07. 2011

Az Avaya Globális Partner Program történetében először érte el egy Magyarországon, illetve a középkelet-európai régióban működő Avaya üzleti partner a legmagasabb Platina státuszt. Ezzel a besorolási szinttel az Avaya formálisan is kifejezi elismerését az Algotech magas szintű működése és az Avaya termékek piacra vitele terén elért eredményei felé.

Az Algotech az elmúlt évek során a régió vezető kontakt center szállítójává vált, aki a Platina státusz elérésével formálisan is a legmagasabb minősítésű partnerként szállít  és működtet  rendszereket Avaya ügyfeleknél. Az Algotech regionálisan jelen levő partnerként támogatja az itt működő nemzetközi nagyvállalatokat, csakúgy mint a leginnovatívabb hazai vállalkozásokat. Ügyfelei között olyan cégek szerepelnek, mint: KBC Bank, Europe Assistance, ENI-Tigáz, GDF, Generali, Invitel.

Az Algotech magasan képzett szakember gárdájával kiválóan aknázza ki az Avaya technikában levő műszaki alapokat, és azokon üzleti kritikus folyamatokat megvalósító rendszereket alakít ki. A projektekben együttműködik a legjelentősebb rendszer integrátorokkal, mint a Logica, Dimension Data,  Vodafone Central.

Az Algotech a magyar piacon a 2011-es évben tovább bővíti tevékenységét, erősítve az üzleti konzultáció és a vállalati folyamattámogatási megoldások piacra vitelét. Regionálisan a cég hosztolt megoldások értékesítésével és tevékenységének új országokba való kiterjesztésével bővül.

 Az Algotechről:

Az Algotech több mint 15 éve alapított, regionálisan jelen levő ügyfélszolgálati és kommunikációs megoldásokat szállító vállalkozás. A cég leányvállalatokat és irodákat működtet Budapesten, Bukarestben, Prágában, Pozsonyban, Belgrádban és Varsóban. Az ügyfelei között elsősorban a telekommunikációban, a közműszektorban és a pénzügyi szolgáltatások területén működő nemzetközi nagyvállalatok szerepelnek. A cég által szállított megoldások az Avaya, Verint, NICE, DSR, Microsoft és SAP technológiákon alapulnak. Az Algotech első számú viszonteledója a Geomant szoftverház által fejlesztett egységes kommunikációt és ügyfélkiszolgálást támogató szoftvereknek.

A cégről további információ található az alábbi honlapokon: http://www.algotech.hu/hu/rolunk, http://www.algotech.eu/about-us.html,

A Geomant termékeiről: http://www.Geomant.com

Az Avayáról

Az Avaya a világ vezető nagyvállalati kommunikációs megoldás gyártója. Tevékenysége kiterjed a kontakt centerek, az egységes telekommunikációs rendszerek és hálózati megoldások területére. További információ az Avayáról: http://www.avaya.com/hu/about-us/