Hírek

Avaya Aura professzionális tanácsadás az IT Services Hungary Kft.-nek

17. 09. 2015

Az IT Services Hungary a Geomant-Algotech Zrt. professzionális tanácsadói és támogatói szolgáltatását igénybe véve fejlesztette Avaya Aura tudását, hogy a lehető legmagasabb szinten tehessen eleget ügyfelei igényeinek.

Korszerű és hatékony vállalati kommunikációs rendszer a LIBRA Szoftver Zrt.-nek

19. 05. 2015

A LIBRA teljes alközpontjában új vállalati kommunikációs rendszerként Microsoft Lync megoldást vezetett be az Algotech, hogy fokozza a cég belső kommunikációs hatékonyságát, a munkatársak közti együttműködés gördülékenységét és növelje az ügyfélkiszolgálás minőségét.

A-Power 2015: Power of Engagement

04. 05. 2015

Idén 4. alkalommal kerül megrendezésre az Avaya A-Power eseménye, ezúttal Magyarországon, Siófokon, 2015. május 19. és 21. között.

A Geomant és az Algotech zártkörű részvénytársasággá egyesül

01. 11. 2014

A Microsoft és az Avaya kiemelt partnereként szoftverfejlesztésekkel foglalkozó Geomant Kft. (1124 Budapest, Mártonvölgy utca 17., adószám: 13598286-2-43) és a Magyarországon nagy múltú, kulcsarkész call centerek telepítését lebonyolító Algotech Magyarország Kft. (1124 Budapest, Mártonvölgy utca 17., adószám: 11960252-2-43) 2014. november 1-jétől teljes körű jogutódlással egyesül, közös, zártkörűen működő részvénytársaságként folytatja tevékenységeit.

Az Algotech sikeresen mutatta be pultrögzítési megoldását a Generali biztosítónál

25. 04. 2012

A jelenlegi gazdasági helyzetben egyre nagyobb nyomás nehezedik a cégek ügyfélkiszolgálással foglalkozó területeire. A folyamatos költségcsökkentés mellett fokozottan jelenik meg az ügyféllel szóban egyezetett kondíciók dokumentálásának igénye. Új feladat a fizikai és a telefonos ügyfélszolgálati tevékenységek szorosabb technikai összekapcsolása.

Avaya Platina partner lett az Algotech

08. 07. 2011

Az Avaya Globális Partner Program történetében először érte el egy Magyarországon, illetve a középkelet-európai régióban működő Avaya üzleti partner a legmagasabb Platina státuszt. Ezzel a besorolási szinttel az Avaya formálisan is kifejezi elismerését az Algotech magas szintű működése és az Avaya termékek piacra vitele terén elért eredményei felé.