Cégünk

Az Algotech vezető európai vállalat, mely telekommunikációs és ügyfélkapcsolati megoldásokat szállít és üzemeltet vállalati és intézményi ügyfelei számára. Cégünk kiemelkedő szakmai tudással rendelkezik az intézményi, nagyvállalati ügyfélszolgálatok, a kontakt centerek és az egységes kommunikáció területén. Az Avaya technológiára alapozott kommunikációs megoldások mellett széles technológiai portfolióval rendelkezünk, a képviselt gyártók között megtalálhatók a világ legnagyobb gyártói, mint a Microsoft és az SAP. 

Az Algotech története több mint 15 évre nyúlik vissza. Mára a cég leányvállalatokat és irodákat működtet Budapest mellett, Bukarestben, Prágában, Pozsonyban, Belgrádban és Varsóban is. Mára cégünk több mint 200 call center, kontakt center kialakításában vett részt. Működésünk kiterjed teljes Európára: sikeresen valósítottunk meg rendszereket többek között Ausztriában, Németországban, az Egyesült Királyságban, a Benelux országokban, USA-ban és a Közel- Keleten is.

Az Avaya partner programjában az Algotech volt az első cég aki 2008-ban elnyerte a regionális Gold Business Partner minősítést, majd pedig 2010-re a régióban egyedüliként a Platinum Buiseness Partner státuszt. Cégünk emellett Gold partnere a Nice-nak a Microsoft-nak. Cégünk két egymást követő évben is felkerült a Deloitte Technology Fast 50-es listájára.

Ezen fejlődés eredményeként az Alogtech mára az egyik legjelentősebb regionális partnere lett az itt működő nemzetközi nagyvállalatoknak, csakúgy mint a leginnovatívabb hazai vállalkozásoknak. Ügyfelei között olyan cégek szerepelnek, mint: Deloitte, KBC Bank, Europe Assistance, ENI-Tigáz, GDF, Generali, Invitel.

Cégünk jelentős hangsúlyt helyez folyamatainak, szolgáltatásainak minőségbiztosítására. A cég rendelkezik az ISO 9001:2008 minőségbiztosítási, az ISO 14001:2004 környezetvédelmi és az ISO 18001:2007 biztonsági tanúsítványokkal.